vrijdag 8 juli 2011

Kreativtiger

Deze week heb ik een kaart gemaakt met een achtergrondstempel van Kreativtiger. Ik ben gevraagd voor haar design team en dat kon ik niet aan me voorbij laten gaan. Ze heeft 12 achtergrondjes gemaakt en die passen zo goed bij mijn stempels/kaarten. Ik ben er superblij mee. De stempels zijn mooi groot, zodat je er gemakkelijk wat in/bij kan stempelen. En je kunt zo ook als digi's kopen. Op de blog van Kreativtiger staan prachtige kaarten gemaakt met deze stempels.

De achtergrondstempel die ik voor deze kaart gebruikt heb heet "Regenbogenhäuschen". En hierbij heb ik wat stempels van Lelo-design gedaan. De boom en boomstronk zijn van docrafts. Alles ingekleurd met distress inkt en tombows. De tekst "with love"is een digi stempel van sentiments4you.

This week i've made a card with one of the beautiful backgroundstamps from KreativTiger. Birgit asked me to join her design team and i couldn't resist this offer. I am very honored and i love these stamps. They fit so well in my cards and stamps. So for the first card i've used the backgroundstamp called "Regenbogenhäuschen" and i've used some lelo-design stamps. The tree and stump is from Docrafts.
The backgroundstamps from Kreativtiger are also available as digi stamps. On the blog from Kreativtiger you can see beatiful cards made with these stamps.
The text is a digi from sentiments4you. I've coloured everything with distress inks and tombows.

Thanks for visiting my blog, and have a wonderful weekend.






Some more of the cute backgrounds from Kreativtiger:



9 opmerkingen:

Monique zei

Wat een super leuke kaart Anja !!! Ik vind hem geweldig.

Groetjes Monique

Nancy zei

oooh wooow...die ist ja megaatoll geworden :o))

hugs
nancy

celia zei

Wat leuk dat je gevraagd bent! En nog leuker dat die achtergronden precies voor je gemaakt zijn ;))
Je kaartje ziet er weer super mooi uit, ben benieuwd naar de rest dat nog komen zal....
Veel liefs, Celia.

Tom zei

That looks great!
Hugs
ToM

CraftyC zei

Another stunning card Anja. I just love the scenes that you create!
Clairex

Gea zei

Wauwie wat gaaf dat je gevraagd bent voor het designteam! Inderdaad, de stempels zijn ECHT wat voor jou, het past helemaal in je straatje. Ik vind ze ook fantastisch!
Je kaart is ook een plaatje trouwens, je kleurwerk is weer subliem
groetjes gea

Kreativtiger.at zei

Your card is really great Anja, we love it soo much and we are soo happy and proud to have you in our design team !

liefde groeten,
Birgit

Saskia zei

WOW!!!!!!!!!! Prachtige kaart!

En proficiat ook! :)

Alex H. zei

Whan an amazing card! the coloring and the stamp images... you did a great job ;-) congrats for the new DT membership.

Hugs,

Alex