vrijdag 10 december 2010

Winter Wishes

Voor deze twee kaartjes heb ik mijn Forever Friends clear stempels gebruikt. En het is iets heel anders dan de tafereeltjes die ik meestal maak.  Ik heb stansjes van Marianne design gebruikt en de bloemetjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen. De bloemetjes en sneeuwvlokjes heb ik bewerkt met glimmermist pearl,  wat bijna niet te zien is op de foto's. En de teksten zijn weer van Sentiments4you.
Deze keer heb ik gekleurd met promarkers en prismacolor potloden.

Groetjes
Anja

9 opmerkingen:

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwww

wat een GAAAAAAAAAF kaartje heb je gemaakt
echt heel mooi
groetjes elly

** Line** zei

wonderful cards...
hugs Line

Nancy zei

ach wie schööööön!!

hugs
nancy

Marja Sch zei

Ze zijn echt zo mooi geworden. Gr Marja

Gea zei

Bijzonder mooi en schattig!
groeten Gea

Unknown zei

Wat een super kaartjes!

gr.
Renata

Saskia zei

Prachtige kaarten... zo superlief!

Saskia :)

Tammi zei

Ooohhh these are adorable!! Love the brown outline and colors against the white, so pretty! ~hugs

Monique zei

Geweldig Anja !!!

groetjes Monique